«Зерде» Ұлттық инфокоммуникация холдингі» акционерлік қоғамының сапа саласындағы саясаты
«Зерде» Ұлттық инфокоммуникация холдингі» акционерлік қоғамы (бұдан әрі-Холдинг) ұсынылатын қызметтердің сапасын тұрақты дамудың негізі және Холдингтің стратегиялық мақсаттарын іске асырудың тиімді құралы ретінде қарайды.
Қойылған мақсаттарға қол жеткізу есебінен қамтамасыз етіледі:
1) тұтынушылардың шарттарда және келісімшарттарда ескерілген талаптарын есепке ала отырып, сапаны жоспарлау жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру;
2) тұтынушылардан оларды қанағаттандыру туралы ақпарат жинау мақсатында кері байланысты қамтамасыз ету;
3) Холдингтің барлық персоналының орындалатын жұмыстардың сапасы үшін әр қызметкердің жауапкершілігі негізінде бизнес-процестердің нәтижелілігін қамтамасыз етуге қатысу;
4) сапа менеджменті жүйесінің нәтижелілігіне қол жеткізу үшін тәуекелге бағдарланған ойлау мен тәсілді қолдану;
5) қызметкерлердің негізгі құзыреттерін үздіксіз дамыту, қызметті жүйелеу және процестерді оңтайландыру арқылы Холдинг қызметін үнемі жақсарту;
6) мүдделі тараптардың қанағаттану мен болжал дәрежесін қабылдауға қатысты деректердің жүйелі мониторингі;
7) Холдинг қызметкерлерінің мүдделілігі мен ниеттестік атмосферасын құру, корпоративтік мәдениетті дамыту;
8) үздік тәжірибелерді қолдану және басқарудың автоматтандырылған әдістерін енгізу есебінен басқарушылық және өндірістік процестерді жетілдіру.
Холдинг басшылығы өзіне мынадай міндеттемелерді қабылдайды:
1) сапа саласындағы саясатты әр қызметкерге және тиісті мүдделі тараптарға жеткізу және оны іске асыру;
2) сапа менеджменті жүйесінің жұмыс істеуі және үнемі жетілдірілуі үшін барлық процестерді ресурстардың барлық түрлерімен уақтылы және толық қамтамасыз ету.
3) ұжымда персоналдың әлеуетін толық пайдалануға мүмкіндік беретін қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал қалыптастыру.
Сәйкестік сертификаты